خدمات

خشکشویی کت و شلوار

خشکشویی ست لباس

خشکشویی کت و شلوار مردانه

تازگی بی پایان : خشکشویی کت و شلوار با دقت و عشق توسط سفید واش

از آنجایی که درسرتاسر دنیا کت و شلوار تنها لباس رسمی آقایان بوده و هست، پس ظاهر آن از اهمیت بسزایی  برخوردار است .

خشکشویی کت و شلوار از مهمترین دغدغه های آقایان است مخصوصا اگر شغلشان اداری باشد بایدحتما دیسیپلین خاصی داشته باشندو کت و شلوارشان زود به زود شسته شود و اتو داشتن و مرتب بودن آن خیلی حائز اهمیت است.

لزوم خشکشویی کت و شلوار :

کت و شلوار بخاطر جنس و بافتی که دارد اگر در منزل و به روشی غیرحرفه ای شسته شود ظرافت خود را از دست میدهد برای همین اقایان بایستی شستشوی آن را به کادر حرفه ای خشکشویی بسپارند.

استفاده روزانه از کت و شلوار باعث نشستن گرد و غبار و لکه ها روی آن میشود به همین دلیل خشکشویی همیشگی آن امور زیر را تضمین میکند:

  • حفظ شکل و تمیزی: خشکشویی از افت فرم و ظاهر آن جلوگیری کرده و لباس ها همیشه به نظم آراسته میشود.
  • از بین رفتن بوهای ناخوشایند: این امر بوهای نامطلوبی که از عرق و دیگر مواد جذب شده اند را ازبین میبرد.
  • پیشگیری از لکه های دائمی : شستشوی منظم لباس ها به روش حرفه ای توسط خشکشویی کمک میکند تا از لک ماندن دائمی لباس ها جلوگیری شود .
  • بهداشت شخصی : خشکشویی سبب بهبود بهداشت شخصی افراد میشود و همیشه استایل شیک پوشی خواهند داشت.

خشکشویی آنلاین سفید واش بهترین خدمات را با استفاده از مواد شوینده ی با کیفیت و حلال های مناسب که بهتر از آب میتواند لباس شما را پاک کنند به مشتریان عزیز ارائه میدهد.

 

کت و شلوار

 

برای مراقبت از کت و شلوار، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • خشکشویی و اتوشویی مناسب و معتبر:از آنجایی که خشکشویی ها از آب برای شستن استفاده نمیکنند و حلال های مناسب برای این امر دارند به بافت کت و شلوارتان آسیبی وارد نمیشود.
  • استفاده از چوب لباسی:از آویزان یا قلاب‌های مناسب برای نگهداری لباس‌ها استفاده کنید تا از شکستن الیاف و چروک شدن جلوگیری شود.
  • استفاده از کاور لباس:وقتی که از بیرون برمیگردید حتماکت و شلوارتان را با کاور حتما بپوشانید تا از نشستن گرد و خاک بر روی تاروپود آن جلوگیری کنید و به بافت کت و شلوارتان آسیبی نرسد .
  • قرار ندادن اشیا سنگین در جیب:از قراردادن وسایلی که باعث شود جیب شما حالت کشیده پیدا کند و شکل و ظاهر کت و شلوار را تحت تاثیر قرار دهد اجتناب کنید.

خشکشویی کت و شلوار زنانه

 لمس از زیبایی: خشکشویی کت و شلوار زنانه با نگاهی به جزئیات و ظرافت توسط سفید واش

درست است که خانم ها کت و شلوار را در مراسمات خاص استفاده میکنند و به اندازه آقایان استفاده روزمره از آن ندارند اما بهرحال بافت کت و شلوار خانم ها ظرافت خاصی دارد و گاهی ممکن است روی کت آنها با سنگ ،منجوق و موارد دیگرنیز تزیین شده باشد،

از این رو حفظ زیبایی آن مستلزم رعایت مواردی است:

به دلیل رنگ روشن اکثر کت و شلوار های زنانه شستن آن در منزل ممکن است باعث مخدوش شدن رنگ و جنس پارچه شود وسپردن آن به خشکشویی از اهمیت بالایی برخوردار است .

جنس پارپه به دلیل ظریف بودن و گاهی نازک بودن آن مراقبت زیادی میخواهدو با استفاده از مواد مناسب خشکشویی به ظرافت آن لطمه ای وارد نمیشود.

 سوالات متداول :

  1. آیا در خشکشویی از انقباض پارچه و دفرمه شدن کت و شلوار جلوگیری میشود؟ بله البته در خشکشویی سفید واش استفاده از مواد مناسب و دستگاههای مدرن مانع از آسیب رسیدن به لباس شما میشود.
  2.  آیا در خشکشویی آنلاین سفید واش ارسال رایگان است ؟بله ارسال کاملا رایگان است .

از آنجا که لباس ها بخش مهمی از زندگی روزمره ما هستند، خشکشویی منظم آنها اموری اساسی مانند نظم ، استایل شیک ، بهداشت ، حفظ ظاهر لباس را تضمین میکند و مراقبت منظم و متناسب با نوع پارچه و دستورالعمل‌های تولید کننده، طول عمر لباس‌های شما را افزایش می‌دهد.

خشکشویی آنلاین سفیدواش ارائه دهنده خدمات زیادی به شما عزیزان است که از جمله آن:

خشکشویی، اتوشویی و سفیدشویی موارد زیر :

– کت و شلوار اداری ، کت های اسپورت و…

– انواع بلوزهای مردانه رنگی،شلوار جین و پارچه ای ، جلیقه و….

– انواع کت و دامن و کت و شلوار زنانه با رنگهای متنوع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *